Toimitusehdot

Yleistä

Verkkokaupan tuotteita myy Värjärikilta ry yksityishenkilöille Suomessa. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Mahdolliset toimituskulut eivät sisälly tuotteiden hintaan.

Värjärikilta ry ei vastaa sivustolla mahdollisesti olevasta virheellisestä hinta- tai varastotiedosta ja pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin. Vastaamme kaikista tuotteistamme maksettuun hintaan saakka.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan välityksellä osoitteesta www.varjarikilta.fi. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilatut tuotteet, tilauksen hinta ja toimituskulut. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää toimivan sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Oman käyttäjätilisi kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön.

Tilaamalla Värjärikillan verkkokaupasta asiakas antaa luvan antamiensa tietojen tallentamiseen Värjärikillan verkkokaupan asiakkaiden yhteystietorekisteriin.

Tilaamisen yhteydessä asiakas sitoutuu voimassa oleviin toimitusehtoihin, jotka koskevat kaikkia verkkokaupasta toimitettuja tuotteita.

Maksaminen ja maksutavat

Tuotteet ja niiden toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin, ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Fellow Lasku ja Fellow Yrityslasku.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

OP Lasku: Joustava tapa maksaa verkko-ostokset. Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)

Toimitus

Toimitusaika

Tilaukset toimitetaan postitse. Mikäli toimitusajoissa on muutoksia tai viiveitä, niistä ilmoitetaan henkilökohtaisesti sähköpostitse tai puhelimitse. Tilaukset ovat perillä toimitustavasta riippuen normaaleissa oloissa 2-7 arkipäivän kuluttua.

Mahdollisissa ongelmatilanteissa otamme yhteyttä ennen tilauksen postitusta sähköpostitse tai puhelimitse ja sovitaan korvaavuudesta tai maksun palauttamisesta tilille tms.

Toimitustavat ja -kulut

Tilaukset toimitetaan Postin kautta kirjeenä, maksikirjeenä tai pakettina.

Toimitusaika 2-7 päivää.

Vaihto- ja palautusehdot

Kaikilla verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän peruutusoikeus tilauksen vastaanottamispäivästä lukien. Peruutusoikeus ei koske räätälöityjä erikoistilauksia / ennakkotilauksia, kurssien peruutus >

Tuotteillamme on 14 päivän vaihto-oikeus, eli voit yhden kerran 14 päivän sisällä palauttaa käyttämättömän / avaamattoman ja myyntikuntoisen tuotteen asiakaspalautuksena ja lähetämme uuden tuotteen ilman erillisiä kuluja.

Jos vain palautat tuotteita, tulee sinun tehdä se omin kustannuksin. Palauttaessasi käyttämättömän ja myyntikuntoisen tuotteen saat tuotteen hinnan takaisin, mutta et toimitus- ja postituskuluja.

Pyydämme ilmoittamaan asiakaspalautuksesta tai vaihdosta etukäteen joko sähköpostitse tai puhelimitse.

Huomaa, että paketin noutamatta jättäminen EI ole kaupan peruuttamista!

Mikäli tilattu tuote on väärä tai vahingoittunut tai tuotteita puuttuu, tulee siitä ilmoittaa viipymättä  sähköpostitse. Tarkistathan tilaamiesi tuotteiden kunnon heti tilauksen saavuttua. Virheellinen tuote voidaan palauttaa tai vaihtaa ilman kustannuksia asiakaspalautuksena. Vastuumme virheellisestä tuotteesta rajoittuu enimmillään asiakkaan tuotteesta maksamaan kauppahintaan. Mikäli paketti on vahingoittunut postissa ja tuotteita puuttuu tai ne ovat vahingoittuneet, tee reklamaatio välittömästi Postille. Korvaus postissa vahingoittuneesta tuotteesta saadaan Postin kautta.

Kurssien peruutusehdot

Peruutustilanteessa Värjärikilta hyvittää osallistujaa seuraavasti

  • 100%  kurssimaksusta, kun peruutus tehdään 7 päivää ennen kurssin alkamispäivää
  • 50% kurssimaksusta, kun peruutus tehdään 6 – 1 päivää ennen koulutuksen alkua
  • 0% kurssimaksusta, kun peruutus tehdään kurssipäivänä tai sen jälkeen

Värjärikilta perii asiakkaan tekemistä peruutuksista 5 €:n toimistomaksun riippumatta maksutavasta (lasku tai verkkomaksu).

Mikäli kurssi perutaan Värjärikillan toimesta, palautetaan kurssimaksu kokonaisuudessaan osallistujalle.